شعار سال 97-1
 
  
شنبه 30 شهريور 1398   22:44:31

اخبار روابط عمومي‌ها

15:411397/4/4 دوشنبه
رسیدگی به شکایات مشترکین شرکت گاز استان قزوین در کمترین زمان

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین گفت: با استقرار سامانه 3194 و بر اساس استاندارد ایزو 10002 در کمترین زمان ممکن به شکایات، پیشنهادات و درخواست های مشترکین گاز که از نقاط مختلف استان دریافت می شود رسیدگی می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین؛ علی حسنپور با بیان مطلب فوق افزود: به منظور ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و ذی نفعان از سال گذشته سامانه دریافت پیام صوتی 3194 در واحد روابط عمومی مستقر شده است که در تمامی ساعات شبانه روز شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم عزیز استان در ارتباط با مشکلات و مسائل مرتبط با مصرف گاز طبیعی را دریافت می کند و با ارسال کد رهگیری به مشترک امکان پیگیری لازم را فراهم می آورد و حداکثر ظرف 24 ساعت اپراتور سامانه با ارسال پیامک و یا تلفنی با مشترک مذکور تماس می گیرد و راهنمایی یا پاسخ لازم را به آنها ارائه می دهد.
وی در ادامه با اشاره به استقبال مشترکین گاز از سامانه دریافت شکایات و پیشنهادات گفت: در سه ماهه ابتدایی امسال 307 پیام از طریق سامانه دریافت شده که از این تعداد 121 مورد شکایات و 99 مورد درخواست و 87 مورد اطلاع رسانی بوده که به طور میانگین در مدت دو روز آنها بررسی و پاسخ لازم به مشترکین داده شده است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین همچنین اظهار داشت: علاوه بر سامانه 3194 ، سایت شرکت گاز استان قزوین به نشانیwww.nigc-qazvin.ir ، ایمیلinfo@nigc-qazvin.ir و تلفن 33372409 از این کانال هایی هستند که مردم عزیز استان می توانند نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در حوزه گاز با شرکت درمیان بگذارند.
وی تصریح کرد: به طور قطع بدون تعاملی دو سویه بین سازمان های خدمت رسان و مردم، سطح خدمات ارائه شده به درجه مطلوب نخواهد رسید و این مردم هستند که با نظرات و انتقادات سازنده خود به عنوان مشتریان سازمان بیشترین و بهترین سهم را در بهبود سطح خدمت رسانی خواهند داشت.



تاریخ به روز رسانی:.



مجری سایت : شرکت سیگما