شعار سال 97-1
 
  
شنبه 30 شهريور 1398   16:24:16

اخبار روابط عمومي‌ها

13:051397/4/6 چهارشنبه
افزایش 6.3 درصدی رضایت مشترکین گاز طبیعی در شرکت گاز استان اردبیل

طرح نظرسنجی از مشترکین گاز طبیعی در استان اردبیل برای ارایه خدمات مطلوب و موثر به مردم به عنوان یکی از فعالیت‌های مصوب شرکت گاز این استان اردبیل و در راستای صیانت از حقوق مردم در نظام اداری و سلامت اداری همه ساله در گستره جغرافیایی مشترکین گاز طبیعی در استان اردبیل انجام می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، فیروز خدایی مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان این مطلب و اشاره به اجرای موفق طرح مذکور در استان اظهار کرد: سنجش میزان رضایت مردم از ارایه خدمات جزو وظایف ضروری شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات به مشترکین است که در این راستا شرکت گاز استان اردبیل همه ساله برای شناخت ویژگی‌های کلی سنجش رضایتمندی مشترکین از نظر ارتباط و تعامل با مخاطبان و طبقه‌بندی آنها از نظر میزان رضایت‌مندی مراجعان، طرح سنجش رضایت مشترکین گاز طبیعی را در سراسر استان اجرایی می‌کند.
وی نظارت بر حسن رفتار کارکنان و بهبود نحوه ارائه خدمات را از مهمترین اهداف این طرح دانست و عنوان کرد: برخی عناوین مورد پرسش از مشترکین گاز طبیعی، میزان اطلاع‌رسانی به مخاطبان، میزان خوش‌بینی آنان به بهبود ارائه خدمات، فضا و تجهیزات فیزیکی، میزان رضایت مندی از ارائه خدمات و نحوه اجرای طرح است که از سوی پرسشگران در ادارات نواحی، مورد ارزیابی و پرسش قرار می‌گیرد.
خدایی افزود: طرح مذکور با همکاری جهاد دانشگاهی و با کیفیت بسیار بالا به صورت مخاطبان تصادفی با طبقه بندی مختلف برگزار شده و میزان رضایتمندی کلی مشترکین گاز طبیعی در استان اردبیل از افزایش 6.3 درصدی نسبت به سال قبل برخوردار بوده است.
تاریخ به روز رسانی:.



مجری سایت : شرکت سیگما